ІІ етап впровадження електронного кабінету Заявника
Державний експертний центр МОЗ (ДЕЦ) повідомляє, що з 03.02.2020 р. впроваджується другий етап використання програмного модулю персонального електронного кабінету Заявника, що передбачає за умовами договору отримання доступу до бази даних про побічні реакції (ПР) та/або відсутність ефективності (ВЕ) при медичному застосуванні лікарських засобів (ЛЗ), в тому числі вакцин/туберкуліну, які Замовник представляє на ринку України, в Автоматизованій інформаційній системі фармаконагляду (АІСФ) через вже створений Замовником «Електронний кабінет заявника» (ЕКЗ).
Звертаємо увагу, що основною умовою користування цим функціоналом є підписання договору між Замовником (Заявником) та Виконавцем (Державним підприємством «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України»).
Договір на надання послуг (44.3 Кб) (Завантажено: 25.01.2021 08:42:56) (далі – Договір) передбачає надання Замовнику послуг та умови припинення надання послуг з платного доступу до бази даних про ПР та/або ВЕ при медичному застосуванні ЛЗ, в тому числі вакцин/туберкуліну, які Замовник представляє на ринку України, в АІСФ через вже створений Замовником ЕКЗ, протягом 1 року з дати активації доступу Замовника до бази даних АІСФ.
Користуватися даними послугами має уповноважена особа, відповідальна за фармаконагляд/контактна особа (далі – УОВФ/КОВФ), призначена Заявником (далі – Користувач).
Вашій увазі надається послідовність дій щодо активації другого функціоналу вже створеного Заявником ЕКЗ:
- Користувач на головній сторінці програмного модулю ЕКЗ позначає, про бажання отримання другого виду послуг через ЕКЗ, а саме – доступу до бази даних про ПР та/або ВЕ при медичному застосуванні ЛЗ, в тому числі вакцин/туберкуліну, які Замовник представляє на ринку України.
- Перед укладанням Договору, Заявник через Сервісний центр надає лист, де у довільній формі інформує про бажання отримання доступу до бази даних про ПР та/або ВЕ при медичному застосуванні ЛЗ, в тому числі вакцин/туберкуліну, які Замовник представляє на ринку України, та зазначає вихідні дані, за якими Користувачем була проведена реєстрація в ЕКЗ, а саме: ПІБ; посада УОВФ/КОВФ; логін; адреса електронної пошти; контактний телефон (далі – Лист); Довіреність, що підтверджує повноваження УОВФ/КОВФ, належним чином засвідчена копія якої додається до листа.
- Після визначення кількості реєстраційних посвідчень на ЛЗ, які Заявник представляє на ринку України на день подання Листа та визначення вартості послуг, відповідно «Вартості інформаційно-консультаційних та інших послуг, що надаються Державним експертним центром МОЗ» , експерт – адміністратор Управління фармаконагляду ДЕЦ надає цю інформацію на електронну адресу Користувача ЕКЗ.
- Після отримання Заявником інформації про вартість послуг через ЕКЗ, Заявник самостійно роздруковує форму Договору, яка знаходиться на веб-сайті ДЕЦ https://dec.gov.ua/, та заповнює усі передбачені Договором поля та реквізити.
- Через Сервісний центр Заявник подає Договір з пакетом документів, необхідних для підписання Договору (34.5 Кб) (Завантажено: 25.01.2021 08:42:56), разом із супровідним листом, в якому зазначає перелік наданих документів, оформлених згідно вимог законодавства України.
- У разі відсутності зауважень, погоджений Договір підписується уповноваженою особою від ДЕЦ та скріплюється печаткою ДЕЦ.
- Другий примірник Договору Заявник забирає через Сервісний центр.
- ДЕЦ виставляє Заявнику для оплати рахунок-фактуру протягом 3-х робочих днів з дати укладення Договору.
- Заявник сплачує 100% передоплату вартості послуг, відповідно до умов Договору.
- ДЕЦ не пізніше 2-х робочих днів з дати зарахування на його поточний рахунок грошових коштів, що надійшли від Заявника, активізує доступ Заявника до бази даних про ПР та/або ВЕ при медичному застосуванні ЛЗ, в тому числі вакцин/туберкуліну, в АІСФ через ЕКЗ.