Від початку вакцинації проти Covid-19 Центр приділяє постійну увагу питанню фармаканагляду за безпекою вакцин. В своїх публікаціях ми неодноразово наголошували, що зацікавлені отримувати максимально точну інформацію про всі випадки НППІ, які можуть виникнути після щеплення.
Ділимося гарною новиною – відтепер заповнювати карти-повідомлення буде простіше, тому що у нас з’явився помічник – АІСФ чат-бот. Мета його створення – допомогти медпрацівникам, пацієнтам та/або їх законним представникам надавати до Центру інформацію про несприятливі події після імунізації.
Щоб скористатися консультацією чат-боту необхідно:
- Завантажити на телефон додаток Telegram.
- Задати в пошуку «АІСФ чат-бот» або перейти до ресурсу за посиланням: https://t.me/aisf_dec_bot
- Далі натисніть Старт, оберіть категорію, яка вас цікавить, знайдіть питання, схоже на ваше, отримайте відповідь. Якщо в цій категорії не знайшли відповіді, спробуйте іншу.
Чат-бот доповнює інструкцію із заповнення карти-повідомлення про випадок НППІ, розміщену на сайті https://aisf.dec.gov.ua і буде існувати паралельно з нею.
Серед його переваг:
- АІСФ чат-бот працює 24/7 в месенджері Telegram на вашому телефоні, тому завжди поруч.
- Користуючись АІСФ чат-ботом, ви економите час – ви одразу можете знайти відповідь на конкретне запитання.
- Під час його розробки ми оновили інформацію і вже дали відповіді на питання, з якими найчастіше звертаються до фахівців фармаконагляду на консультаціях.
За допомогою цього чат-бота, ви з легкістю і швидкістю зможете:
- Ознайомитися із загальними питання про АІСФ;
- Переглянути FAQ про оформлення карти-повідомлення:
- Переглянути типові помилки та шляхи їх вирішення та інше.
Наразі чат-бот працює в тестовому режимі. Якщо у вас будуть пропозиції та зауваження, просимо надсилати їх на адресу PR@dec.gov.ua.
Нагадаємо, що створення АІСФ чат-боту – ще один крок у напрямку діджиталізації сервісів, що надаються Центром. Ми продовжимо.