Шановні заявники і всі зацікавлені! Оприлюднюємо результати анонімного опитування «Якість публічних комунікацій Державного експертного центру МОЗ України». Дякуємо всім, хто надав відповіді на запитання анкети і надіслав свої пропозиції та зауваження. Ваша думка є важливою для нас.
Нагадаємо, що Анкетування проводилося у період з 17.08.2023 по 19.09.2023 з метою оцінити якість публічних комунікацій Центру в контексті надання своєчасної, достовірної та цільової інформації про діяльність, а також з метою визначення проблемних питань та врахування можливих зауважень для покращення взаємодії.
Результати проведеного анкетування «Якість публічних комунікацій» продемонстрували задоволеність комунікаціями Центру в цілому. Основні канали комунікації Центру є широко відомими і уважно відслідковуються. На думку респондентів, найбільш повно висвітленими є новини про діяльність Центру, безпека ліків, реєстрація ліків, інформація для заявників, семінари/тренінги. Майже половина учасників (49,3%) вважають публічні комунікації Центру більш зрозумілими і чіткими порівняно з іншими державними підприємствами та відзначають їх покращення протягом останніх трьох років. При цьому учасники опитування надали багато зауважень та пропозицій в контексті посилення публічних комунікацій та взаємодії Центр-Заявник.
З результатами Анкетування ознайомлені керівництво Центру та керівники структурних підрозділів. Надані зауваження та пропозиції вже враховуються в роботі Центру, інші будуть враховані незабаром.
Зокрема,
- створена сторінка Центру в LinkedIn для публічних комунікацій англійською мовою;
- додаються хештеги до новин для більш зручного пошуку інформації;
- розділи «Питання-відповіді» додаються спікерами при підготовці навчальних тренінгів;
- ведеться робота по розробці функціоналу дайджесту новин Центру та ін.
Більш детально з результатами Анкетування можна ознайомитися за посиланням