Вже рік через Сервісний центр надаються всі послуги для заявників Центру та «Єдиного вікна» МОЗ: прийом документів, видача готових документів, консультації експертів ДЕЦ.
Прийом та видача документів ведеться операторами через електронну чергу, вже немає необхідності запису до різних спеціалістів. Завдяки цьому збільшився час на проведення експертизи спеціалістами Центру, що в результаті дозволило скоротити загальні строки експертизи за багатьма процедурами.
Відкриття Сервісного центру – це новий етап у взаємодії держави і виробників ліків, який є практичним втіленням змін в системі охорони здоров’я України.
За рік роботи було прийнято близько 50000 відвідувачів з майже 100000 пакетів документів.
Сервісний центр – це обличчя нашого підприємства, завжди усміхнене та доброзичливе до відвідувачів.
Дякуємо нашим операторам за гарну роботу та бажаємо подальших успіхів!