Шановні заявники, відтепер отримати інформацію з питань оформлення заяв та подачі реєстраційних матеріалів можна не лише за телефоном гарячої лінії чи письмово, а й в інтерактивному форматі – за допомогою чат-боту «Єдине вікно/ Сервісний центр» у месенджері Telegram.
Мета його створення – допомогти заявникам з оформленням та подачею документів до Міністерства охорони здоров’я та Державного експертного центру МОЗ України.
Чат-бот «Єдине вікно/ Сервісний центр ДЕЦ МОЗ України» містить активні посилання на нормативну базу з питань державної реєстрації, перереєстрації або внесення змін до реєстраційних матеріалів, щодо клінічних випробувань лікарських засобів, а також іншу корисну інформацію.
Наразі за допомогою чат-боту можна швидко отримати відповіді на питання за такими категоріями:
Єдине вікно
- Державна реєстрація, перереєстрація, внесення змін до реєстраційних матеріалів
- Клінічні випробування (суттєві поправки)
- Ліцензування господарської діяльності з медичної практики
- Акредитація закладу охорони здоров’я
- Атестація лікарів
- Декларування оптово-відпускних цін на лікарські засоби
Сервісний центр
- Державна реєстрація, перереєстрація, внесення змін до реєстраційних матеріалів на лікарські засоби
- Клінічні випробування. Суттєві поправки
- Інші документи
Чат-бот економить ваш час і зусилля, адже відповіді можна отримати миттєво, без очікувань у телефонній черзі або листів поштою.
Чат-бот доступний за посиланням https://t.me/SingleWindowServiceCenterBot
Або задайте в пошуковий рядок Telegram «Єдине вікно/ Сервісний центр» і натисніть Старт.
Нагадаємо – створення чат-боту – ще один крок у напрямку діджиталізації сервісів, що надаються Центром.